הכירי את הארנקים שישמחו אותך יום יום


בגודל מדויק והדפסים משמחים, ארנקי הנשים הטבעוניים שלנו יקלו לך על היום.

לי קורן | קולקציית ארנקים טבעוניים לנשים
לי קורן | ארנקי נשים שנועדו ללוות אותך כל יום

אם ארנקי נשים גדולים לך מדי, ובארנקי גברים אין את כל התאים שאת צריכה - אני רוצה להכיר לך את הארנק המינימליסטי. הוא ישמור על התיק שלך מאורגן בכך שיאכלס את כל החשבוניות שמתאספות בקרקעית ובכיסים נשכחים, את תעודת הזהות והדרכון, את הליפסטיק שתמיד הולך לאיבוד ויש שיגידו שאפילו את הסלולרי שלהן! כל זאת בזמן שהוא משמש לתפארת כארנק - עם תאים לכרטיסים, כיס רוכסן לכסף הקטן ותיק תק מגנטי לסגירה ופתיחה מהירה, בטוחה ואלגנטית. גללי מטה לקרא מה לקוחות חושבות על הארנק המינימליסטי.

ארנק קומפקטי שמכיל את כל מה שצריך

עיצבתי את הארנק הטבעוני שלנו במחשבה על המינימום העמוס שהוא חיינו, כך שיעזור לך למצא ולשלוף את מה שאת צריכה מהר, תוך שהוא שומר על משקל קליל. המבנה הרך של הארנק מאפשר ורסטיליות בשימוש בהתאם לשבוע שהוא עובר איתך. 

ארנקי הנשים של לי קורן עשויים בדים איכותיים טבעוניים ועמידים, נועדו ללוות אותך יום יום. בד המיקרופייבר מזכיר דמוי זמש במגע קטיפתי, דוחה לכלוך ונעים למגע. הרוכסן לתא הכסף הקטן איכותי ביותר, לא נקרע ולא נשבר - מבטיח שימושים רבים.



בחרי מבין שני גדלי ארנקים

הארנק המינימליסטי הסטנדרטי מגיע ברוחב של 16.5 ס״מ, גובה 13.5 ס״מ, עומק 2 ס״מ (גמיש). הגודל הזה מאפשר לו להכנס בקלות לכל תיקי הנשים שלנו, והוא נוח לאחיזה ביד בפני עצמו. הארנק הסטנדרטי מגיע עם 6 תאים לכרטיסים - 3 בכל דופן פנימית, כשכל תא יכול להכיל בקלות גם 2 כרטיסים במידת הצורך.

הארנק המינימליסטי הגדול זהה בגובהו לארנק הנשים הקטן, ומקבל תוספת באורך המעניקה לו מראה אלגנטי ושדרוג נתונים - ברוחב של 22 ס״מ הוא יתאים לפנקס שיקים, ולכמות כפולה של כרטיסים. הארנק הגדול מכיל 12 תאי כרטיסים, 6 בכל צד. גם כאן תוכלי להכניס גם 2 כרטיסים בכל תא. אם כל כרטיסי קופת החולים של המשפחה קבוע אצלך, כרטיסי מתנה, כרטיסי אשראי, רישיון הנהיגה ועוד - זה הארנק בשבילך. 

״חיכיתי לארנק הזה כל כך הרבה זמן - והוא כל מה שקיוויתי, עם מספיק תאים בלי להיות מגושם, ואני אוהבת את זה שאני יכולה לשים בו את הסלולרי שלי!״

אלישבע, ישראל

הכניסי מצב רוח של טיול ליום יום

הארנקים המינימליסטיים מגיעים במגוון הדפסים מקוריים שעיצבתי בהשראת טיולים בעולם והודפסו ידנית על גבי הבדים המפנקים שליקטתי עבורכן. בחרי מבין דפוס הקשתות שנושא עימו את הקצב וההיסטוריה של אתונה, דוגמת כרתים שמביאה עמה בריזת אי ואווירת בוקר בבית הקפה, או עיצוב הקונפטי המנצנץ, שמקורו בעצירה מלאת השראה ברומא, איטליה בדרך למסע נוסף. גללי מטה לבחור את הארנק החדש שלך!

ארנקים מעוצבים לנשים | קולקציית ארנקי נשים | לי קורן

מצאי את גודל הארנק הנכון עבורך


הארנק המינימליסטי הסטנדרטי:

לי קורן | ארנק נשים מינימל | ארנק טבעוני

הארנק המינימליסטי הגדול:

ארנק נשים מינימל | לי קורן | ארנק נשים גדול

מיוצר בישראל

כל ארנק מינימליסטי מודפס ונתפר בעבודת יד מוקפדת בישראל. מיקום פתיתי הקונפטי משתנה מפריט לפריט, והופך כל ארנק לאחד ויחיד. אני עובדת עם בעלות ובעלי מלאכה ותיקים עם ידי זהב וניסיון של עשרות שנים בכדי לייצר לכן ארנקים שיחזיקו מעמד זמן רב מבלי להיות משעממים. 

קולקציית ארנקים טבעוניים | לי קורן
קולקציית ארנקי נשים | לי קורן | לימים קלים יותר