הכירי את תיקי הגב שיקלו על ימייך


אם הימים שלך כמו שלנו, עמוסים ומהירים, אז תיק הגב מטרופוליטן הולך להקל עליהם כל כך!

לי קורן | קולקציית תיקי גב לנשים
לי קורן | תיקי גב שנועדו ללוות אותך כל היום, כל יום

לימים קלים יותר

מהיום את לא צריכה להחליף תיקים. תיק הגב הטבעוני מטרופוליטן ילווה אותך יום יום, בשמש ובגשם. הוא יהיה מושלם עבור נשיאת המחשב הנייד שלך לפגישות בעבודה, אבל גם לאיסופים, לסידורי אחה״צ, ולהסתובבויות בסוף השבוע. גללי מטה לראות מה אנג׳לה, אחת הלקוחות האהובות שלנו, חשבה על התיק אחרי השימוש בו!

תיק קל משקל שסוחב הרבה

עיצבתי את תיק הגב הזה במחשבה על היום שלך, בצורה ורסטלית רכה, המאפשרת גמישות בשימוש בהתאם ליום שהוא עובר איתך. המטרופוליטן מצויד בכיסים בכל המקומות הנכונים - למפתחות, לסלולרי, לבקבוק המים הרב פעמי הנאמן, וכמובן בעל תא מרכזי רחב למחשב הנייד, למחברות וספרים, לג׳קט שבסוף לא היה צריך כי יצאה השמש, או לסידורים של אחר הצהריים. תיקי הגב של לי קורן עשויים חומרים טבעוניים איכותיים ועמידים, נועדו ללוות אותך לכל אשר תלכי.

בנוי להחזיק מעמד

רוחב התיק 37 ס״מ, גובה 41 ס״מ, עומק 5-13 ס״מ - מתאים היטב ללפטופ עד גודל 15.5 אינץ׳, בנוסף למטען, מחברת, קלמר וארנק, ועוד שכבה דקה למקרה שהמזגן יקפיא. הודות לבחירת חומרים מדויקת, הכוללת בד מיקרופייבר רך בשילוב עור סינטטי עמיד ובטנת כותנה, משקלו של תיק הגב רק 450 גרם, כך שלא תסחבי על כתפייך יותר ממה שצריך - שתינו יודעות שאת סוחבת מספיק! 

תיקי גב לנשים בהדפסים מקוריים

תיקי הגב הטבעוניים שלי מגיעים במבחר הדפסים, שעוצבו בהשראת מסעות בעולם. את מוזמנת לטייל ברחובות יפו עם תיק כרתים, לסע לאוניברסיטה עם תיק גב בהשראת רומא, או ללכת לעבודה כשאת לוקחת איתך פיסה של טיול באתונה. הדוגמאות מודפסות ידנית בטכניקת דפוס רשת מסורתית, טכניקה בת למעלה מ-1,000 שנים. 

״התיק הזה הוא הכי טוב שיש. עברו רק כמה חודשים מאז שהוא איתי... אבל אני משתמשת בו כל יום כדי לסחוב את המחשב הנייד שלי והוא עבר איתי גשם, שלג ורכבות תחתיות מלוכלכות. הכיס מאחור מושלם גם לשמירה על חפצים מוגנים.״

אנג׳לה, קליפורניה ארה״ב

לי קורן | תיק גב לנשים מטרופוליטן | תיק גב קאמל

מיוצר בישראל

כל תיק גב מטרופוליטן הוא ייחודי, כי הוא נעשה עם הקפדה ותשוקה חלק אחר חלק בעבודת יד. אני עובדת עם בעלי ובעלות מלאכה ותיקים בעלי ניסיון רב וידי זהב בכדי לייצר לכן תיקי גב לנשים החושבים קודם כל על האישה שנושאת אותם, ויחזיקו מעמד זמן רב, מבלי להיות משעממים. על תהליכי הייצור והסיפור שלי ניתן לקרא כאן.

קולקציית תיקי גב טבעוניים | לי קורן
הכניסי תחושה של טיול ליום יום | קולקציית תיקי הגב של לי קורן